بهترین کلینیک روانشناسی در تهران چه ویژگی هایی دارد؟

آیا برای غلبه بر غم جدایی یا مرگ یکی از عزیزان سختی زیادی در زندگی خود تحمل می کنید؟ آیا اغلب احساس می کنید که کاملا در مشکلات غرق شده اید یا از واقعیت جدا افتاده اید؟ آیا روابط اجتماعی شما از غیبت شخص عاطفی و یا آشفتگی عاطفی شما دچار مشکل شده است؟ اگر هر یک از این موارد آشنا به نظر می رسد، ممکن است بخواهید به بهترین کلینیک روانشناسی مراجعه کنید.

این روزها باتوجه به حجم استرس و اضطرابی که روزانه به ما وارد می شود، نیاز به یک همراه که بدون قضاوت و پیش داوری به صحبت هایمان گوش کند و با دانش خود ما را راهنمایی و هدایت کند، بسیار احساس می شود. حال سوالی که پیش می آید این است که بهترین کلینیک روانشناسی کجا می تواند باشد و چه ویژگی هایی دارد. در ادامه به بررسی ویژگی های یک کلینیک مشاوره و روانشناسی خوب می پردازیم.

اتاق مشاوره کلینیک روانشناسی روژمان

چرا بهترین کلینیک روانشناسی در تهران؟

از آنجایی که زندگی در شهر بزرگی مثل تهران دغدغه ها و استرس های زیادی را دربر دارد، همچنین جمعیت زیادی در تهران ساکن هستند که هر کدام ممکن است نیاز به مراجعه به مشاور و روانشناس داشته باشند، از این رو عبارت بهترین کلینیک روانشناسی در تهران از عبارات پر جستجو می باشد!

کلینیک روانشناسی روژمان، یکی از بهترین هاست که می تواند شما را در زمینه های روانشناختی یاری کند و تا پایان درمان، در کنارتان خواهد ماند. خبر خوب این است که اگر ساکن تهران نیستید نیز همچنان می توانید بصورت آنلاین با مشاورین ما در کلینیک روژمان جلسات مشاوره داشته باشید.

روانشناسان که بیشتر به عنوان درمانگر یا مشاور شناخته می شوند، متخصصان سلامت روان هستند که در رفتار و روابط انسانی تخصص دارند. آن ها در کمک به افراد برای بهبود علائم منفی مرتبط با سلامت روان تجربه بالایی دارند. روانشناسان بهترین کلینیک روانشناسی عمدتاً از تکنیک های روان درمانی، روانکاوی، تکنیک شناختی-رفتاری (CBT) یا گفتار درمانی و بازی درمانی استفاده می کنند تا درباره بیماران خود اطلاعات بیشتری کسب کنند، موضوعات سخت را بررسی کنند و در نهایت رشد شخصی مراجعه کننده ی خود را تشویق کنند.

اتاق مشاوره در کلینیک روژمان

بهترین کلینیک روانشناسی تهران چه ویژگی هایی دارد؟

  • بهترین کلینیک روانشناسی باید روانشناسان کارآزموده و با تجربه ای داشته باشد تا بتواند نیازهای مراجعین را بشناسد و آنها را در هر امری راهنمایی کند.
  • ایجاد یک فضای امن و دوستانه که تحریکات محیطی را کاهش دهد و فضای گفتگو کاملا شخصی و محرمانه باشد از ویژگی های بهترین کلینیک روانشناسی به شمار می رود.
  • وجود روانشناسان باتجربه در زمینه های مختلف که هر کدام تخصص و مهارت خاصی در حل مشکلات مختلف دارند می تواند نشانگر یک کلینیک جامع و درستی باشد که هر کس به آن نیاز دارد.
  • یک کلینیک روانشناسی باید در زمینه های مختلفی خدمات داشته باشد.
  • رازداری و حفظ اسرار مراجعه کننده.
  • داشتن هزینه های معقول برای بهره مندی همه ی اقشار جامعه از خدمات روانشناسی.
  • بررسی مراحل درمان مراجعین توسط مسئول فنی کلینیک و ارائه ی خدمات به بهترین شکل.

مراجعه به بهترین کلینیک روانشناسی فواید زیادی دارد که در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم:

مزایای مراجعه به بهترین کلینیک روانشناسی

  1. به شما امکان می دهد موضوعات را در یک فضای امن کاوش کنید.
    روان درمانی در بهترین کلینیک روانشناسی تهران به شما این امکان را می دهد که در زمان مناسب و در محیطی آرام به کشف نقاط حساس زندگیان بپردازید و گره های ایجاد شده ای که به تنهایی نمی توانید به رفعشان بپردازید، را شناسایی و برطرف نمایید. همه ی چیزهایی که می گویید محرمانه خواهد بود، بنابراین می توانید بدون نگرانی از توهین یا آسیب رساندن به کسی، مطالب را با روانشناس خود صادقانه بیان کنید. درمان هم چنین به شما فضای امنی برای پردازش احساسات خود در مورد یک فرد یا موقعیت خاص می دهد. بسته به موقعیت شما، یک روانشناس ممکن است از شما در مورد آسیب های گذشته یا حال، رهایی از سوگ مرگ عزیز، رهایی از استرس پس از سانحه، تشخیص نیاز به دارودرمانی، موضوعات و مسائل جنسی و زناشویی، مشکلات زندگی روزمره یا در مورد طرحواره های شما بپرسد.
  2. چشم انداز جدیدی به شما ارائه می دهد.
    اغلب اوقات زمانی که چیزی ما را آزار می دهد، ما تمایل داریم که آن مسئله را فقط از یک طرف ببینیم. علی الخصوص در موقعیت‌ هایی که احساس می‌ کنیم به ما ظلم شده است یا در مواردی که افسردگی و اضطراب اوضاع را مخدوش می‌ کند، ممکن است پردازش واقعیت موضوع برای ما سخت باشد.مراجعه به یک درمانگر در یک کلینیک روانشناسی معتبر یک ارزیابی تازه و بی طرفانه از موقعیت را برای شما فراهم می کند. از آن جایی که روانشناسان کارآمد با سابقه درخشان در کلینیک روانشناسی روژمان حضور دارند، اغلب می توانند چیزهایی را که شما از دست داده اید شناسایی کنند. بسته به موقعیت، این موضوع می تواند به شما کمک کند تا مشکلات خود را پردازش کنید و به جلو بروید.
  3. . عادات بد را شناسایی کنید و از بین ببرید.
    همه ما، عادات بدی داریم. در حالی که درمان نمی تواند این عادات را به طور کامل حذف کند، می تواند به شما در شناخت آن ها کمک کند. هنگامی که آن ها را تشخیص دادید، می توانید روی تعیین محرک رفتار کار کنید و سعی کنید تأثیر آن را بر خود کاهش دهید. این به کاهش دفعات انجام عادات بد کمک می کند. حداقل، ممکن است بتوانید تشخیص دهید که چه زمانی باید از چیزی به عقب برگردید یا نیاز به درخواست کمک دارید.برای آشنایی بیشتر با روانشناسان کلینیک روانشناسی روژمان به این صفحه مراجعه کنید.
  4. کمک به داشتن آینده ای بهتر
    کار کردن روی خودتان در زمان حال به ناچار به نفع آینده شما خواهد بود. درمان در بهترین کلینیک روانشناسی تهران می تواند با کمک به آمادگی ذهنی برای رویدادهای آینده به شما کمک کند. این امر به ویژه زمانی مفید است که انتظار می رود رویداد بیش از حد استرس زا یا احساسی باشد. بحث در مورد رویداد از قبل به شما و درمانگرتان اجازه می دهد تا در صورت نیاز یک برنامه و استراتژی خروج مناسب ارائه دهید.
  5. تغییرات در مغز
    روان درمانی در واقع می تواند نحوه تفکر و نحوه عملکرد مغز شما را تغییر دهد. طبق گفته انجمن روانپزشکی آمریکا، تغییرات در مغز پس از انجام روان درمانی قابل توجه است، به ویژه در افرادی که افسردگی، اختلال هراس (فوبیا)، اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) و سایر اختلالات روانی را دارند. تحقیقات نشان داده است که بیشتر این تغییرات تقریبا مشابه افرادی است که برای مدیریت سلامت روان خود دارو مصرف می کنند.

اتاق کاردرمانی کلینیک روژمان

بهترین کلینیک روانشناسی در تهران چه خدماتی دارد؟

خدمات ارائه شده در کلینیک روانشناسی روژمان عبارتند از:

  • مشاوره ی فردی در همه ی زمینه های : ( وسواس (OCD)، افسردگی، اختلال شخصیت، اختلال خلقی، اضطراب، اختلالات خوردن ( پرخوری عصبی و بی اشتهایی عصبی )، اختلال خواب و کابوس ها)
  • درمان اختلالاتی مانند حملات پانیک، اختلال دوقطبی، انواع فوبیا، خودشیفتگی، وابستگی، پارانویید و اسکیزوفرنی
  • طرحواره درمانی و روش درمان شناختی-رفتاری (CBT)
  • مشاوره پیش از ازدواج
  • مشاوره زوجین و طلاق
  • مشاوره جنسی و زناشویی
  • مشاوره خانواده
  • افسردگی بعد از زایمان
  • مسائل و مشکلات معنوی
  • مسائل و مشکلات خانوادگی
  • مشاوره کودک و نوجوان و فرزندپروری صحیح
  • مشاوره تحصیلی و کاری
  • نوروفیدبک
  • بازی درمانی، کاردرمانی و گفتاردرمانی
  • درمان اعتیاد

همه ی خدمات کلینیک روژمان را می توانید در این صفحه مشاهده کنید.

اگر قصد دارید بهترین کلینیک روانشناسی در تهران بصورت حضوری و آنلاین و با حضور بهترین روانشناسان را پیدا کنید، لازم است میزان رضایت مراجعه کنندگان قبلی را جویا شوید. به طور معمول اینکه چند درصد از مراجعه کنندگان یک مرکز روانشناسی به خوبی قادر به حل مشکلات خود شدند و دیگر کمتر درگیر مشکل قبلی خود هستند و یا دیگر با اعضای خانواده و یا نزدیکانشان مشکل ارتباطی، اختلاف، درگیری و… ندارند و یا روانشناس کودک که با جلسات بازی درمانی و یا کاردرمانی، گفتاردرمانی و… به رشد فکر و تمرکز کودک کمک می کنند، می تواند حاکی از ممتاز بودن یک کلینیک روانشناسی باشد.

علت و ضرورت مراجعه به بهترین کلینیک روانشناسی در تهران

همه ی ما معمولا سعی می‌کنیم نیمه‌ی تاریک وجودمان را پنهان کنیم و همین منجر به مشکلاتی در روح و روان ما می‌شود. و یا در زمان هایی که باید احساساتمان را بروز دهیم آن را پنهان می کنیم و آنها را در درونمان انباشته می کنیم. که ممکن است پس از مدتی منجر به بروز خشمناک و ناراحت کننده ی این احساسات باشیم. از طرف دیگر، چون شناخت کافی از درونمان، احساساتمان، جهان پیرامون و روابط بین آدم ها نداریم، اغلب احساس پوچی می کنیم و یا نسبت به مسائل مختلف، رفتارهای افراطی از خود بروز می‌دهیم. در این زمان است که ضرورت مراجعه به روانشناس و یافتن بهترین کلینیک روانشناسی در ما پدیدار می شود.

معمولا پیدا کردن یک دکتر روانشناس خوب و بهترین روانشناس در تهران کار زمان بری است. بهترین راه برای انتخاب بهترین کلینیک روانشناسی در تهران و شهرستان ها، پرس و جو از کسانی است که در آن شهر از خدمات مشاوره استفاده کرده اند. به این شکل شما می توانید به دور از هرگونه تبلیغات فریبنده، یک روانشناس خوب پیدا کنید و زندگی خود را در مسیر آرامش پیش ببرید.

کلینیک روانشناسی روژمان

ما در گروه تخصصی روژمان با هدف کمک به مراجعین عزیز در راستای بهبود همه جانبه قدم برداشته ایم و از متخصصین با تجربه در زمینه های مختلف کمک گرفته ایم. همان طور که می دانید مراجعه به روانشناس برای افرادی که به دنبال بهبود سلامت روان خود هستند بسیار مفید است. روانشناسانی که در بهترین کلینیک روانشناسی تهران کار می کنند، از روان درمانی برای کشف ایده ها و احساسات در یک فضای امن، ارائه دیدگاه های جدید، شناسایی و حذف عادات بد، کمک به آینده و تغییرات مغز استفاده می کنند. همه این مزایا نه تنها سلامت روان بلکه کیفیت کلی زندگی شما را ارتقا می بخشد.

بهترین روانشناسان در کلینیک های عالی و معتبری کار می کنند که شیوه صحیح زندگی و رفتار را به شما خواهند آموخت و در هر لحظه همراه شما خواهند بود تا به سلامتی از مشکلات عبور کنید.

سخن آخر در رابطه با بهترین کلینیک روانشناسی

همه ما در مقطعی از زندگی خود نیاز به یک راهنمای باتجربه داریم تا با راهنمایی های درست و عاقلانه ما را در مسیر زندگی راهنمایی کند و همیشه همراهمان باشد. پس اولین قدم انتخاب بهترین کلینیک روانشناسی است زیرا بسیاری از روانشناسان معتبر و کارآزموده را در خود جای داده است و توانسته است آن کلینیک را در رده بهترین ها قرار دهد‌.

کلینیک روانشناسی روژمان با گردآوری بهترین روانشناسان در زمینه های مختلف به عنوان یکی از بهترین کلینیک روانشناسی تهران به شمار می رود. روانشناسان و متخصصان این مجموعه با دلسوزی، درایت و آگاهی بالا شما را در هر مقطعی از زندگی که دچار مشکل می شوید راهنمایی می کنند و آینده ای درخشان پیش روی شما قرار می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *